Ana içeriğe atla

Basketbol Şampiyonlar Ligi ile SPORTFIVE arasında ortaklık anlaşması

 

Uluslararası Basketbol Federasyonu (FIBA) ClubCo ve SPORTFIVE arasında çok yıllı bir ortaklık anlaşması yapıldı. Anlaşmaya göre SPORTFIVE, 2021-21 seonundan başlamak üzere önümüzdeki üç yıl boyunca Basketbol Şampiyonlar Ligi (BCL) ve FIBA Kıtalararası Kupa’nın birleşik pazarlama ve küresel medya haklarını yönetecek.



Basketbol Şampiyonlar Ligi, pazarlama ve medya hakları İçin SPORTFIVE ile anlaştı. Uluslararası Basketbol Federasyonu (FIBA) ClubCo ve SPORTFIVE arasında çok yıllı bir ortaklık anlaşması yapıldı. Anlaşmaya göre SPORTFIVE, 2021-21 sezonundan başlamak üzere önümüzdeki üç yıl boyunca Basketbol Şampiyonlar Ligi (BCL) ve FIBA Kıtalararası Kupa’nın birleşik pazarlama ve küresel medya haklarını yönetecek.

Anlaşma, SPORTFIVE ile FIBA ve ABD merkezli yatırım grubu GCBH LP tarafından 2020 yılında kurulan ortak bir kuruluş olan FIBA ClubCo arasında imzalandı. Medyanın ticarileştirilmesi ve sponsorluk haklarının tek bir girişimin parçası olarak entegre edilmesiyle, bu yeni ortaklık Basketbol Şampiyonlar Ligi'ni bir sonraki seviyeye taşıyarak Avrupa'daki kulüp müsabakalarını yeniden şekillendirecek.

Küresel bir spor ajansı olan SPORTFIVE, FIBA'ya üretim, dağıtım ve ticarileştirmenin yanı sıra, geniş hizmet portföyü sunan bütünsel bir ortak olarak hareket edecek. Ortaklığın ana hedefi turnuvaların büyümesini sürdürmek ve sonrasında küresel ölçekte izlenirliği artırarak yayıncılar ile markalar için birinci sınıf bir ürün olacak, gerçekten taraftar odaklı bir basketbol deneyimi geliştirmek.

BCL CEO’su Patrick Comninos, konuyla ilgili şu açıklamada bulundu: “BCL’nin medya ve sponsorluk haklarının pazarlamasında SPORTFIVE'ı iş ortağı olarak görmekten çok memnunuz. Bu iş birliği, önümüzdeki sezonlar için satış stratejisi üzerine gerçekleşen daha geniş bir incelemenin sonucu ve artık bir endüstri lideriyle kapsamlı bir ticari ortaklık geliştirme fırsatına sahibiz. BCL'nin gelişmesine ve büyümesine katkıda bulunan, son 5 yılda faydalandığımız kapsamlı iç kaynaklara da teşekkür etmek isterim. Bu yenilikçi entegre ortaklık sayesinde, SPORTFIVE'ın desteği ve uzmanlığıyla BCL'nin ticari değerini daha da geliştirmeyi dört gözle bekliyoruz.”

SPORTFIVE’ın CGO’su (Büyümeden Sorumlu Başkan) Robert Müller von Vultejus ise, “SPORTFIVE, hak sahiplerinin haklarını geliştirme ve onları bir sonraki ticari düzeye taşıma konusunda kapsamlı deneyime ve kanıtlanmış başarılı bir geçmişe sahip. FIBA ClubCo'nun bu konuda tam hizmet yaklaşımımıza güvenmesi bizi heyecanlandırıyor ve bu güveni Avrupa'nın önde gelen basketbol turnuvalarından biri olan BCL için, sadece taraftarlarına değil, aynı zamanda uygun markalara da hitap edecek bir profesyonel çerçevede; yenilikçi çözümler, çağdaş dağıtım ve ortaklık modelleriyle haklı çıkaracağımıza inanıyorum” dedi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Son dakika Beşiktaş transfer haberi: Diego Costa ile sıkı pazarlık!

  Kara Kartal'dan senelik 4 milyon Euro ve 2 milyon Euro imza parası talep eden Diego Costa için Beşiktaş, yıllık 2.5 milyon Euro garanti ücret ve 1.5 milyon Euro imza parası teklif etti. Fakat İspanyol golcü bu öneriye sıcak bakmadı. Yönetim de teklifini başarı bonuslarıyla güncelledi. Yeni öneriye; 20 gol barajı, Avrupa'da minimum çeyrek final ve lig ile kupanın kazanılması durumunda ödenecek primler eklendi. Gözler artık yıldız golcünün vereceği cevaba çevrildi. Önümüzdeki sezon Şampiyonlar Ligi'nde mücadele edecek olan  Beşiktaş  'ta golcü arayışları tüm hızıyla devam ediyor... Bu doğrultuda operasyonlar sürerken, uzun süredir gündemde olan  Diego Costa  için yeni gelişmeler yaşandı. Son olarak İspanyol devi Atletico Madrid'in formasını giyen ancak Ocak ayından bu yana kulüpsüz olan 32 yaşındaki futbolcu, Kara Kartal'dan adeta servet istedi. Bonservisi elinde olan tecrübeli forvet ilk etapta senelik 4 milyon Euro garanti ücret ve 2 milyon Euro imza parası ta

Fenerbahçe'nin Son sezonlarda giydiği formalar.

Fenerbahçe'nin Son sezonlarda giydiği formalar. Merhaba Değerli okurlarımız bu yazımızda sizlere Fenerbahçe'nin Son 3 sezonunda giydiği formalar hakkında birkaç paragraflık bir yazı sunacağım . Formalar birçok futbol taraftarı için bir tutku futbolu güzelleştiren şeyler iken bazı taraftarlar için ise takımın renklerini temsil eden ve bir kaç desen ile şekillenen spor malzemeleri. Bence formalar futbola tat katan şeylerden bir tanesi hatta en önemlisi. Çoğu kişi içinde aynı olduğunu düşünüyorum. Söz konusu takımlardan biri Fenerbahçe ise formaları her sezon yoğun bir ilgiyle beklenen çokça eleştiriye maruz kalan etkenlerden bir tanesi. Fenerbahçe Spor Kulübü futbol branşında 2004 yılından beri Adidas sponsorluğunda forma üretmekteydi. Burada marka kalitesi prestiji gibi konuları bir kenara koyup sadece desenleri renkleri ve motifleri inceleyeceğiz. Yaklaşık 17 senedir anlaşmasını sürdüren Fenerbahçe 2021 yılı itibari ile Puma ile anlaşma sağladı. Peki taraftarı bu kadar heyecanl

Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe'nin şampiyonluk ihtimalleri...

  Süper Lig’de 2020-2021 sezonun son haftasına 3 takım şampiyonluk iddiasıyla girerken, kupayı kaldıracak ekip averajla belirlenebilir. Ligde 3 puanlı sistemin uygulandığı 1987-1988 sezonundan bu yana şampiyon 12. kez son haftada netleşecek. Daha önce şampiyonluk heyecanının son haftaya taşındığı 11 sezondan 2’sinde zirve son haftada el değiştirdi. Süper Lig ’de 41. hafta maçlarının ardından  Beşiktaş  81 puanla zirvede yer alırken, aynı puana sahip  Galatasaray  averajla ikinci sırada bulunuyor. Ligde 79 puana sahip  Fenerbahçe  ise üçüncü sırada yer alıyor. Son hafta maçlarının 15 Mayıs Cumartesi günü oynanacağı ligde  Beşiktaş  deplasmanda Göztepe ile karşılaşacak, Galatasaray da evinde Helenex Yeni Malatyaspor ile karşı karşıya gelecek.  Fenerbahçe  ise deplasmanda küme düşme mücadelesi veren Hes Kablo Kayserispor’a konuk olacak. Şampiyonluk ihtimalleri Süper Lig’de averajla lider durumda bulunan Beşiktaş, Göztepe maçından puan alması ve Galatasaray’ın da Helenex Yeni Malatyaspor’a